Creativity starts with diversity!

Creativity starts with diversity” este numele expozitiei de fotografie care va fi expusa  la “Innovation Arts & Design Center, powered by Philips”, in perioada 17-30 iulie si face parte din seria proiectelor de incurajare a tinerilor artisti initiate de Philips, in centrul de inovatie, arta si design. Centrul este deschis publicului zilnic, incepand cu orele pranzului si pana la miezul noptii. Innovation Arts & Design Center powered by Philips este situat în parcul Herăstrău, pe terasa restaurantului The Gang, asta stiati deja ca doar v-am mai spus despre el.

Având ca temă arta masculinităţii şi ca punct de inspiraţie produsele din gama de male grooming Philips, fotografiile din cadrul expoziţiei şi-au propus să-ţi prezinte bărbatul în toate ipostazele sale. „Am vrut să surprind bărbatul activ, modern, care-şi trăieşte viaţa la maxim şi care nu se sfieşte să-şi arate adevărata personalitate, fie prin look-ul pe care alege să-l adopte sau atitudinea cu care se prezintă în faţa celor din jur. Ca şi tehnică, am folosit un joc de lumini şi umbre subtile, care se regăseşte şi în design-ul produselor de îngrijire masculină Philips”, spune Radu Sinişteanu.

Gama de male grooming Philips redefineşte arta masculinităţii

„Express Yourself Everyday!” Acesta este motto-ul Philips, lider mondial în tehnologia de bărbierit inovatoare, în ceea ce priveşte gama de produse de male grooming. Graţie tehnologiei de ultimă oră cu care sunt dotate, produsele de bărbierit şi tuns Philips oferă bărbaţilor de pretutindeni libertatea de a se „juca” cu părul lor în orice fel doresc, fie că vor să-l epileze complet sau să-l tundă.

  • Aparatul de bărbierit electric Senso Touch, dotat cu tehnologie 3D, este proiectat special pentru a minimiza în mod eficient iritaţiile pielii, oferindu-le bărbaţilor o experienţă a bărbieritului mult mai confortabilă. Aparatul urmăreşte perfect conturul unic al feţei, cu o presiune minimă a pielii, graţie mânerului simplu de manevrat, dar şi comenzilor tactile intuitive şi afişajului avansat, care indică minutele de bărbierit rămase şi când este necesar să încărcaţi sau să curăţaţi aparatul. De asemenea, oferă posibilitatea de a alege între un bărbierit uscat confortabil şi un bărbierit umed revigorant.
  • Philips AquaTouch, unicul aparat pentru bărbierit umed şi uscat, complet rezistent la apă, de la Philips, este creat pentru bărbaţii versatili, care fie tânjesc după prospeţimea bărbieritului umed (cu spumă sau gel), fie după confortul celui uscat, fără tăieturi. Optimizat pentru a asigura un confort superior şi iritaţii minime ale pielii, datorită dispozitivului de etanşare inclus, Philips AquaTouch permite un bărbierit fin şi eficient.
  • Maşina de tuns Philips QC5770

120 de ani de inovaţie recomandă produsele Philips de îngrijire personală masculină pentru eficienţa, uşurinţa în utilizare şi calitatea lor incontestabilă, dovedită în timp. Innovation Arts & Design Center powered by Philips te aşteaptă să te convingi de eficienţa produselor de male grooming şi să îţi încarci bateriile… creative cu o expoziţie de fotografie care pune creativitatea în… diversitate! Innovation Arts & Design Center, primul proiect de asemenea anvergură din România, realizat de Philips, va găzdui pe parcursul verii expoziţii de pictură, artă culinară, arta cafelei, evenimente muzicale, colecţii fashion, toate aparţinând unor tineri artişti. Vestea bună este că, de acum înainte, nu trebuie să ne mai crezi pe cuvânt. ViziteazăInnovation Arts & Design Center powered by Philips, situat în parcul Herăstrău, pe terasa restaurantului The Gang, şi convinge-te! Centrul este deschis zilnic, începând cu orele prânzului, până la miezul nopţii.

Despre Royal Philips Electronics

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare, ce îmbunătăţesc calitatea vieţii. Ca lider mondial în sectoarele sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor de iluminat,  Philips integrează tehnologia şi designul pentru a oferi soluţii complete, ce au la bază înţelegerea consumatorului şi promisiunea brandului, „sense and simplicity”. Având sediul central în Olanda, Philips are peste 120.000 de angajaţi în peste 100 de ţări. Cu vânzări de 22,3 miliarde Euro în 2010, compania este lider pe pieţele echipamentelor de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului, precum şi pe pieţele produselor de lifestyle, pentru îngrijire personală şi divertisment. De asemenea, Philips deţine poziţia de lider pe piaţa produselor electrice de bărbierit şi de îngrijire corporală, produselor portabile de divertisment şi a celor de îngrijire a sănătăţii bucale. Mai multe despre Philips găsiţi pe www.mediacee-philips.com şi www.philips.com/newscenter.

This slideshow requires JavaScript.

Multumiri Monei Dadu.

Pupici,

Ioana.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s