Bucătăria și trendurile

Astăzi nu voi vorbi mult, lăsând pozele să vă spună povestea trendurilor de amenajare a bucătăriilor. Azi vă voi lăsa pe mâna culorilor, accesoriilor și a luxului. Nu a celui clasic, pentru care trebuie să faci împrumut la bancă pentru a ți-l putea permite, ci despre luxul rafinat și ușor de obținut dacă ai puțină imaginație și dexteritate. Și bineînțeles un bărbat priceput la casa ta. :))) Așadar să vină pozele, să instalăm curajul alegerii nuanțelor ce ne pun personalitatea în valoare și să experimentăm.

Vouă care vă place?

Sursa foto: http://www.beinteriordecorator.com

Pupici,

Ioana

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Bucătăria și trendurile

  1. Cum era sa pui foto cu case la moda?Nu de alta’ da super bucatariile acestea trebuie sa “stea” in case nu in casute :(((.Super ..cred ca ori mut casa pe malul marii ori la munte!Sau o sa demolez ce am acum doar ca sa-mi pot instala o bucatarie ca cele din foto…

    • Banuiesc ca esti barbat, dupa id, ca doar nu riscai sa iti pierzi din timp semnandu-te. Deci dragul meu cititor da-mi voie sa iti spun ca nu ai inteles nimic. Pozele sunt puse pentru a le permite celor interesati sa isi faca o idee despre ce se mai poarta in materie de nuante, decor, etc. Din titlu poti afla clar ca este un articol despre BUCATARII, nu despre CASE/CASUTE. Nici eu nu am o bucatarie atat de mare, dar asta nu inseamna ca nu pot improviza- un perete bleu, o masa mica in nuante de burgundy, sau cateva aparate electrocasnice verzi. Totul sta in imaginatie.

Leave a Reply

