Gadget Report 1.

Astăzi vremea de afară s-a oglindit perfect în starea mea de spirit. Nu am avut chef de nimic, m-a durut capul de credeam că voi ajunge să îi dau cep pentru a nu exploda și colac peste pupăză mai trebuia să termin și un plan editorial. Și nu mă refer la a găsi subiecte funny/interesante and stuff, ci la a scrie articole complete, amuzante și documentate. Așa că mi-am permis în micile pauze dese, că doar am învățat că astea-s cheia succesului, să mă uit de niște gadgeturi pentru bucătărie..Nu știu dacă le voi cumpăra, dar iată top 3 produse ce mi-au stârnit imaginația în materie de rețete și nu numai.

1. Gourmet whipper aluminium 0.5L 

Păi ce, nu am văzut eu cum mânuia Jakob Hausmann un asemenea instrument? E ideal pentru gospodinele ce vor să orneze cu stil, fără a umple blatul de la bucătărie, deserturile servite musafirilor. Fie că îl umpli cu frișcă rece precum gheața, sau cu un sos cald de ciocolată, recipientul e făcut să reziste, vorba reclamei. Și mai este și din inox, un plus pentru a-i crede pe cuvânt pe cei de la Mastrad cu privire la calitatea produsului.

Preț? 49.99 dolari și îl poți comanda și online. Evident că fără știrea soțului :))

2. Formele pentru înghețată

Iubesc înghețată la fel de mult precum iubesc să gătesc sau să călătoresc. Așadar nu e o surpriză că formele astea colorate mi-au făcut cu ochiul. Fie că preferi varianta de a mânca inghețata direct din formă sau de pe bățul acesteia, formele îți vor fi prietene de nădejde în serile călduroase petrecute alături de prieteni.

Preț? 11.99 dolari

3. Infuzor de ierburi aromate

Astfel nu va mai trebui să stai toată ziua bună ziua cu lingura plină de condimente/ierburi aromate să torni cu grijă în supă. Vei umple infuzorul cu ce ai nevoie și îl vei introduce în oala cu lichidul clocotitor. E din silicon așa că nu-ți face griji cu privire la rezistența lui. Ciorba/ supa va lua doar necesarul de arome restul rămânând în tub.

Preț? 5.99 dolari

Produsele le poți comanda de pe site-ul Mastrad. Tu ce ai alege?

This slideshow requires JavaScript.

Pupici,

Ioana.


4 thoughts on “Gadget Report 1.

Leave a Reply

