Mica Elveție..marea grădină edenică!

Nu am crezut că în tocmai în mijlocul Capitalei- culmea, nu?- poate răsări un colț de rai. Dacă mi-ar fi spus Anca- pentru cine nu știe Anca e de fapt Anca Golovei best new PR pal- că mă voi îndrăgosti în acea seară de primăvară întârziată i-aș fi răspuns imposibil. Dar cât de rău aveam să mă înșel și cât de tare și irecuperabil aveam să cad în capcana aromelor și a culorilor.

Colțul lor de rai

Am fost la lansarea oficială a Grădinii Mica Elveție. Mai mult din dorința de a le vedea pe fete și a-l cunoaște personal pe Jakob. Cum care Jakob? Jakob Hausmann, elvețianul pus pe șotii și plin de priviri admirative față de reprezentantele sexului frumos. Trebuie să recunosc că până și strada pe care se află amplasat restaurantul pare a fi desprinsă dintr-o altă lume, un alt timp. Mie mi se pare că este genul de străduță tipic englezească, dintr-o zonă de munte, unde locuitorii plantează flori din dorința de a le simți parfumul amestecat cu aerul curat, mai degrabă decât pentru a împodobi orășelul. Odată ajunși în curte- casa veche seamănă cu un conac vienez foarte bine întreținut, nu ca la noi- pășești într-o lume a culorilor și aromelor. Gazonul perfect de parcă erai în grădina Palatului Versailles, florile care își combinau parfumurile ca într-un dans plin de patos, râsetele discrete ale invitaților, amabilitatea aproape ieșită din comun a gazdelor, dar și platourile de delicii ce îți făceau cu ochiul indiferent de colțul pe care îl ocupai în grădină, toate te făceau să te simți ca la un dineu la curtea regelui Arthur.

Ce am văzut și degustat

O întrebare ușoară și în același timp chinuitoare. Nu pentru mine, ci pentru papilele mele gustative excesiv de pofticioase. Păi de la leurda servită într-un pahar de șampanie, deserturile desprinse parcă din paginile unei reviste glossy, gaspacho și până la pilaf cu pui fiert în vin alb. Dar nu orice fel de pilaf cu pui ci The Best pilaf cu pui. Nu știu domle ce vrăji a făcut Jakob dar carnea era moale și se topea pur și simplu în gura hulpavă. Iar orezul fiert alături de o pastă fină de brocoli era de-a dreptul perfect. Nu îmi place deloc pilaful, dar din ăsta aș fi mâncat o zi întreagă fără oprire.

Și din câte am observat și Ancăi Țurcașiu și soțului ei le-a plăcut în aceeași măsură.

Seara concept a la Jakob

E joi seară și nu știi unde să petreci seara? Vino la Mica Elveție. Jakob te așteaptă să iei parte la un adevărat show culinar tematic. Fie că alegi o porție de paste, o salată sau preparate la grătar, vei putea să te implici alături de chef-ul casei în procesul de preparare a mâncărurilor după gustul și imaginația ta. Ingredientele sunt proaspete, Jakob preferând să meargă zi de zi la piață pentru a cumpăra direct de pe tarabe, în defavoarea hypermarketurilor bucureștene.

Și din câte am aflat de la Anca există și posibilitatea de a găsi o pagină albă în meniu, pagină pe care Jakob o completează în funcție de ce zarzavaturi găsește în piață în ziua respectivă. Așadar că vorba go with the flow este perfect aplicabilă în acest caz.

Nu știu voi ce faceți weekendul ăsta dar eu cred că voi ajunge din nou pe la Mica Elveție, str Sandu Aldea, nr 64, adică prima stradă la dreapta pe lângă Agronomie.

This slideshow requires JavaScript.

Pupici,

Ioana

Leave a Reply

