Mi-e dor..

de serile de vara pe malul Sennei..de plimbarile lungi prin Amsterdam…de gustul inghetatei in Napole…de scumpa mea Roma si de misteriosul meu prieten Istanbul..mi-e dor de o plimbare cu vaporetto si de sedintele de shopping la Viena..mi-e dor de sarbatorile facute cu prietenii in coloratul Milano..mi-e dor sa ma plimb si sa gatesc..mi-e dor de aromele din Dubai si mi-e dor de atingerea delicata a nisipului ce vegheaza linistea faraonilor adormiti..mi-e dor sa aflu secrete tibetane si sa experimentez retete..Dar pana una alta am scumpele mele retete pe care le scriu pentru voi in revista ce se va lansa in curand..

Leave a Reply

