Pasti

         Multe fete m-au intrebat ce voi gati pentru sarbatoarea de Pasti. Ei bine dragele mele nu voi gati..:)) Nu dati cu pietre sau cu macaroons in mine. Nu gatesc pentru ca nu sunt lasata de bunica pe langa aragazul ei. Stiti voi ca fiecare are vrabiile ei, dar bunica are un stol :)) Si eu ii seman perfect. Asadar cum mie nu-mi place sa-si bage cineva nasul in regatul meu- adicatelea bucataria-, nici ea nu-mi permite sa-i scormonesc prin dulapuri. Si de aceea singurele mancaruri ce vor fi puse festiv pe masa vor fi facute de manutele ei.

        Ce nu-mi place la masa de Paste? In afara de faptul ca nu suport mirosul de carne de miel si ca nu inteleg de ce trebuie sa stai doua zile in bucatarie pentru a pregati tot felul de mancaruri care mai de care mai grase si grele pentru organism? Pai nu inteleg de ce e nevoie de o zi speciala pentru a se strange toata familia la masa, de ce mielul e mai bun tocmai atunci si in rest e taiat de pe lista de carne pentru gatit, de ce ouale rosii nu se inrosesc si de Craciun de exemplu sau de 1 mai, de ce trebuie sa te speli pe fata cu apa in care a stat un ou rosu peste noapte? De ce facem drob, carne de miel la cuptor, cozonaci, pasca si cate si mai cate? Ce as gati eu de Paste?

          Simplu- nimic traditional. As alege mancaruri usoare, cu carne de pui sau peste, salate pline de savoare si arome, delicii turcesti si clipe de bucurie alaturi de cei dragi. Voi?

Leave a Reply

