Sarlota

Vreti un desert super simplu si foarte usor de facut? Aveti chef de ceva dulce si cu ciocolata? Ei bine am solutia perfecta pentru voi. Va mai aduceti aminte de celebra sarlota de pe vremea cand eram mici? Era prezenta cel putin o data la doua saptamani la pranz ca desert. Fie ca era facuta de bunica, de bucatareasa de la camin sau gradinita, sau de vecina bagacioasa sarlota cu sau fara fructe era un deliciu.

V-am spus ca nu necesita mai mult de 10 minute si ca va costa in jur de 6 lei? Daca nu va spun acum. Asadar aveti nevoie de un plic de praf de sarlota de la Dr Oetker (eu l-am luat din Real) si de 300 ml lapte. Aveti grija sa nu puneti lapte tinut vreo luna prin frigider :)) Nu ca eu asa as fi facut vreodata :)) Dupa ce masurati cei 300 de ml, taiati plicul in partea de sus ( e bine de precizat ca sa nu ma injurati ca v-a curs pe jos continutul) si rasturnati intr-un vas inalt atat laptele cat si prafu. Apoi amestecati cu mixerul timp de 6 minute (desi pe plic scrie 3) si turnati toata compozitia obtinuta intr-o forma patrata.

Ce am facut eu: am varsat intr-un castron si laptele si praful, am amestecat usor intai cu o lingura (pentru a nu ridica tot praful din castron in aer cand bag in functiune mixerul), apoi am inceput sa amestec cu mixerul si la sfarsit am turnat intr-o caserola patrata totul. Am dat o ora la frigider pentru a se inchega si a deveni sarlota😀 Simplu, nu?

Trebuie sa va spun ca e buna din ce am gustat de pe bol😀

 

 

 

14 thoughts on “Sarlota

    • eee…la mine asta a fost varianta light de munca..eram intre a pune haine in dulap, scris o scrisoare de motivatie, spalat rufe si gatit..:)) pupici..pai si astea ce au?sunt foarte bune atata timp cat le aduci si aportul tau de inventivitate la garnisit..:)

      • nu te cred..nici eu nu-s vreun geniu..si retetele pe care le stiu le am ori din experiente nereusite/ neintelese de pe net, fie de la bunica si mama, fie din propria experimentare..:)) asa ca poti incepe de exemplu sa imi spui ce vrei sa stii, sau sa gatesti si te ajut cu reteta, sfaturi si tricks-uri..pupici scumpa..

  1. e buna si asa, dar cea mai buna e cea facuta in casa cu lapte, unt, nuci sau alune, cacao, stafide etc. face sor-mea o sarlotaaaaa yami yami. n-am mai mancat de secole. mi-ai facut pofta😛

Leave a Reply

