Salata a la mama

Reteta asta (daca o pot numi asa) am preluat-o de la mama. O salata nu este doar salata daca va puneti la bataie imaginatia. Astfel ea poate deveni o masterpiece, atragand laude din partea celor ce o degusta. Secretul unei retete este sa puneti suflet, sa nu faceti doar de dragul de a face ceva, ci din dorinta de a-i face putin mai fericiti pe cei dragi sau chiar pe voi insiva. Gata cu vorba (stiti ca imi place sa vorbesc mult) si iata ce am folosit eu pentru salata de azi.

– brocolli

– cartofi

-morcovi

– masline

– ceapa

– maioneza de post

– peste afumat/ pui optional daca nu tineti post.

Se fierb cartofii ( cat sa fie usor de strapuns cu furculita, dar nu cat sa se faramiteze ca pentru piure), impreuna cu brocolli si morcovii. Se scot din apa, se taie cartofii cubulete, morcovii rondele mici si brocolli in bucatele mici. Se adauga sare, piper, maslinele si ceapa taiata joulienne (adica rondele) si se amesteca totul cu maioneza. Spune-ti voi sincer ca nu e super simplu de facut. Bineinteles ca puteti pune si alte legume sau daca nu puneti maioneza puteti adauga muraturi.

Pofta buna.

Pupici,

Ioana.

25 thoughts on “Salata a la mama

  1. Vaii ce bine arata :X o sa incerc si eu, dar fara brocolli ;))

    Apropo, pregatesti ceva special pentru Paste?😀
    Eu as vrea sa incerc ceva diferit, m-am cam saturat de vechile mancaruri traditionale😦

    • ma bucur ca iti place..pentru pasti nu stiu daca o sa fac ceva sau nu pt ca o sa fiu acasa la ai mei..:))) sa vedem daca ma lasa bunica sa ma apropii de aragazul ei..fiecare gospodina isi apara teritoriul..dar daca as face ceva probabil as alege niste preparate turcesti..voi incerca sa postez zilele urmatoare cateva retete mai speciale..pupici..si da m-am saturat si eu de mancarea grea si traditionala de pasti..plus ca eu nu mananc drob si carne de miel..

      • Nici eu nu mananc drod :)) Astept retete😀 poate mai invat si eu sa gatesc :))) imi place cum descrii retetele😉

      • pai atata timp cat gatesti ca iti place e ok si inveti si repede..o sa incerc sa pun retete simple ca sa iti iasa garantat..:))) pai incerc sa le descriu intr-un mod mai funny ca sa nu sune clasic ca pe vremea bunicii bateti albusurile spuma, adaugati zaharul caramelizat si introduceti la cuptor..nu stiu de ce dar am urat intotdeauna modul asta mult prea serios si teapan de prezentarea..poate de aia nu am nici o carte de bucate in casa :))))

    • sunt convinsa ca a iesit perfecta..conteaza mai putin aspectul cat gustul..;) sper ca gasesti lucruri interesante pe aici..nu ezita sa trimiti intrebari, sugestii sau lamuriri ori de cate ori doresti..spor la gatit😀

  2. Chocoooo, daca stiam eu ca esti cu nutritia, nu te luam eu la intrebari cand incepusem diversificarea Gandacului? nu ne stiam atunci, dar mai tarziu nitel si tot imi erai de ajutor😀

  3. tare bine arata! hai sa-ti zic cum faceam eu salata in urma cu vreo 3-4 ani cand stateam cu sor-mea si numai asta mancam toata vara.
    rosii, castraveti, castraveti murati(nu mereu), ardei, orez fiert, masline, salam, ceapa, branza, smantana sau iaurt, varza.
    se intampla sa mai pun si maioneza, dar rarut, iar ca desert napolitane joe invelite in ciocolata – punga mare devorata imediat :))

  4. Am impresia ca-mi urmaresti deja blogul. Am pregatit prima postare, dar mai am ceva de adaugat. Acum cica sunt in renovari, dar cand revin o sa public si postarea aia. Inca nu ma hotarasc daca sa fac o postare fff lunga sau sa o impart in postari mai scurte.

      • :))) eu stiu pe cineva care numai din plicuri mananca..eu trebuie sa recunosc ca ma cam feresc de ele..doar sa am dulapurile cu alimente goale si abia atunci recurg la un plic..azi a fost o exceptie cu sarlota..sa nu ma certi prea rau, da? :*

      • Candva mi-am facut stoc de supe la plic. Am fiert unul singur si a avut gust groaznic. Le-am aruncat, mai bine fac o supa din 2-3 zarzavaturi.
        As face vegeta de casa, am vazut reteta pe un blog. Sunt sigura ca e mai aromata decat “sarea” pe care o cumparam din comert.

  5. Iiii… super!
    Cu ce as putea inlocui cartofii?

    Daca poti pls sa mai postezi astfel de retete😀.
    Incerc sa revin la modul sanatos de a manca pe care il aveam pana acum vreo luna jumate si uneori sunt in pana de idei😛.

    Pupici

    • pai sa stii ca nu e rau sa mai mananci din cand in cand cartofi. ideea e sa nu mai mananci cartofi prajiti sau de la mc donald’s sau si mai rau din cei gata taiati si ambalati la punga/sac. poti incerca sa ii prepari natur ca-s mai sanatosi..sau poti sa ii inlocuiesti cu o salata cu legume de sezon, sau cu un gratar de pui/ peste..o sa incerc sa raspund pe cat de mult posibil si la astfel de intrebari. e un blog facut pentru a va ajuta in definitiv..pupici

      • Nici un aliment nu trebuie scos din alimentatie. Nici macar carnea de porc sau painea.
        Unele trebuie consumate cu moderatie.
        M-am apucat de niste postari de nutritie, o sa ajung si la partea cu alimentatia corecta.

      • Deobicei nu ii mananc prajiti🙂 Ii fac doar in diferite moduri la cuptor sau piure.
        Insa, multumesc pentru sfaturi!
        O sa incerc sa nu ii elimin🙂.

        Pupici

Leave a Reply

